Temperatura max: 15
Podjazdy:270 m

Nocny Trip.

Piątek, 18 października 2013 · dodano: 21.10.2013 | Komentarze 2

W nocy z piątku na sobotę wybrałem się na nocny trip organizowany przez centrum zdrowia tuchów i fitness klub z Tarnowa. Do Tarnowa pociągiem bo całe popołudnie lało i pogoda była niepewna. Na szczęście ładnie się rozpogodziło i było w miarę ciepło. Na starcie około 15 osób wszyscy jadą dłuższą trasę. W nocy bardzo fajnie się jedzie,tempo nie za szybkie ale też nie ślimacze, chwilami nawet dość szybko. W Wierzchosławicach czeka na nas ciepły bigosik i herbatka. Oglądamy też krótki film o karpackim wyścigu kurierów i wracamy do Tarnowa pod fitness klub. Tam krótka pogawędka i wracamy do domów. Ja się zabieram przez tarnów z braćmi z zawady. Zimno im było to dołożyli do pieca i podkręcili na takie tempo ze w końcu odpadam ;P Ale czekają zaraz na mnie, skręcają w Tarnowcu do domu i już samotnie wracam przez Tuchów. W domu jestem koło wpół do czwartej. Fajnie tak pojeździć po nocy. Zdjęcia n stronie COpis linkaZT Tuchów.