Temperatura max: 14
Podjazdy:561 m

"Górki" - przysiółek Kąśnej Dolnej

Czwartek, 2 stycznia 2014 · dodano: 03.01.2014 | Komentarze 0

Dziś pierwsza jazda w nowym roku. Jak na tą porę roku to pogoda rozpieszcza, brak śniegu w miarę sucho i mega ciepło, nawet do 10 stopni Celsjusza. Jeżdżę już kilka lat po moich okolicach i nie spodziewałem się że są jeszcze takie fajne nieprzejechane trasy. Dziś pojechałem do przysiółka Kąśnej Dolnej o nazwie "Górki", już kiedyś miałem go na oku ale jakoś nigdy nie było mi po drodze. Aż tu ostatnio mieliśmy tam montaż z pracy i spodobał mi się podjazd i musiałem tam wrócić na rowerze. Pojeździłem trochę po tamtejszym lesie, bardzo fajne dróżki ale tak naprawdę nie prowadzące do nikąd, zjeżdżają zaraz do Kąśnej tylko jedną można dojechać dalej na Polichty ale łączy się ona zaraz z już mi znaną. Dlatego też nigdy mi tam nie było po drodze, ale fajny teren porobić trochę terenowych podjazdów i zjazdów. Potem jadę już mi znanymi ścieżkami do Zakliczyna i wracam przez Brzozowa.
Golanka, niby zima a nie widać - i dobrze!
Golanka, niby zima a nie widać - i dobrze! © Krasu

"Górki" przysiółek Kąśnej Dolnej © Krasu Taką zimę to ja proszę co roku, słońce i brak śniegu
Taką zimę to ja proszę co roku, słońce i brak śniegu © Krasu