Temperatura max: 15
Podjazdy:475 m

Wał

Czwartek, 16 stycznia 2014 · dodano: 18.01.2014 | Komentarze 2

Dziś kolejna w tym roku z pobliskich górek. Trasa trochę na około bo przez Cisie ale lubie tamte tereny. Z Cisia żółtym szlakiem do Siedlisk, tam przez kładkę i zielonym rowerowym do góry na Wał. Stamtąd powrót czarnym rowerowym do Gromnika i potem do domu. W lesie mega błoto po wczorajszych deszczach, miałem błotną maseczkę wszędzie. Taką zime to ja rozumiem :D
Kładka w Siedliskach koło Tuchowa
Kładka w Siedliskach koło Tuchowa © Krasu

krasu
| 07:36 poniedziałek, 20 stycznia 2014 | linkuj Cisie to przysiółek Rzepiennika Marciszewskiego chyba, nie jestem pewny ale u nas w domu od zawsze tak się mówiło na te tereny, pochodzi stamtąd mój dziadek. Na mapie o ile dobrze pamiętam to zaznaczona jest tam chyba "Nosalowa" czy jakoś tak. Żółty pieszy z Siedlisk właśnie najpierw tam prowadzi by potem przeciąć dolinę i już prowadzić właściwym pasmem Brzanki. Pozdrawiam.
lemuriza1972
| 12:49 niedziela, 19 stycznia 2014 | linkuj a co to są Cisie?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa itepe