Temperatura max: 15
Podjazdy:552 m

Brzanka.

Sobota, 1 marca 2014 · dodano: 01.03.2014 | Komentarze 1

Pierwszy dzień marca, pogoda piękna więc co by tu robić, jak to co na Brzankę! I tak oto kolejny raz w tym roku na Brzance a to dopiero marzec, tak trzymać. Miejscami bardzo sucho, ogólnie nie najgorzej tylko trochę rozjeżdżone sprzętem do ścinki i wywozu drzewa. To jakaś masakra ile oni tego drzewa wycinają, jeszcze trochę i będzie łyse pasmo Brzanki.

W końcu wyregulowałem halumce i .... masakra ile się lżej jeździ, niby tylko trochę tylny ocierał ale cały czas, aż tarcze wyżłobiło. Ale nigdy mi się nie chciało za to zabrac a to 5 minut roboty...
Pasma Brzanki, niby park krajobrazowy a drzewa wycianją na potęgę!
Pasma Brzanki, niby park krajobrazowy a drzewa wycianją na potęgę! © Krasu
Pasmo Brzanki, rowerowy raj
Pasmo Brzanki, rowerowy raj © Krasu
Stara latarnia na dawnym szlaku handlowym, okolice Brzanki
Stara latarnia na dawnym szlaku handlowym, okolice Brzanki © Krasu
W lasach w miarę sucho można śmigać