Temperatura min:
Rower:Różne

Tholen

Niedziela, 23 listopada 2014 · dodano: 29.11.2014 | Komentarze 4

Tholen to małe miasteczko usytuowane przy kanale często uczęszczanym przez statki, te małe i większe. Dlatego też posiada przystań, w której można zobaczyć różnego rodzaju pływające wynalazki. Wiele z nich jest zamieszkałe na stale, po prostu takie domy na wodzie. Znudzi Ci się okolica to płyniesz gdzie indziej :)
Tholen, małe miasteczko z przystanią © Krasu
Przystań w Tholen © Kras
Anne II, przycumowana w Thoeln © Krasu

Można zobaczyć też domki z własnymi przydomowymi przystaniami. Wychodzisz po obiedzie na taras i wskakujesz od razu na łódkę.
Przystań w Tholen © Krasu

Spotkałem też pozostałości po fortyfiakcjach obronnych. Na przykład taką armatkę, dostaniesz z takiej to od razu na dno.
Cel, pal! © Krasu
Jako że jest to Holandia, to oczywiście nie mogło zabraknąć i wiatraków. Zresztą bardzo fajne są te stare wiatraki, chciałbym kiedyś zwiedzić jakieś od środka.
Holenderski wiatrak © Krasu
W centrum miasta jest wiele bardzo fajnych uliczek, takich ciasnym z klimatem.
Ulice Tholen © Krasu
Na jednej z przecznic znalazłem fajnego garbusa, zapakowanego i gotowego do jazdy!
Garbus gotowy na przygody © Krasu

Krasu | 12:42 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Te ze zdjęć to drewniane a takie szybciej ulegają zniszczeniu, ale jakby o nie dbano to byłyby do dziś fajną atrakcją turystyczną. Nie wiem czy te tutaj odrestaurowano czy dbano o nie od początku. Musze trochę poczytać więcej. Z tego co gdzieś czytałem to często holendrzy kupują takie stare wiatraki i przerabiają po prostu na dom :)
Giovanni | 11:36 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Zachowały się 3, 2 w stanie takim:

jeden w dobrym.

pozdr
krasu
| 10:10 niedziela, 30 listopada 2014 | linkuj Nie zachowały się żadne ? Tutaj jest ich kilka, gdzieś jest cała farma wiatrowa z tych starych wiatraków i tam można je zwiedzać, ale jeszcze nie wyczaiłem dokładnie gdzie to jest.
giovanni
| 12:29 sobota, 29 listopada 2014 | linkuj Na Żuławach też kiedyś mieliśmy takie wiatraki :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zakrz