Temperatura min:
Rower:Różne

Hoogerheide

Niedziela, 14 grudnia 2014 · dodano: 15.12.2014 | Komentarze 0

Dziś piękna pogoda, pomimo lekkiego mrozu z rana w południe całkiem ciepło. Dziś kierunek Hoogerheide bo po drodze jest stacja benzynowa z darmowym "wiatrem". Pomimo że Holandia jest bardzo zagospodarowanym krajem przez człowieka to można znaleźć tutaj ciekawe miejsca. Np bardzo lubię jeździć tą drogą w lesie, taka bardzo majestatyczna, prawie jak z filmów fantasy.
Alejka przes las © Krasu
Nic dziwnego że Holendrzy są najlepsi na świecie w łyżwiarstwie szybkim jak tutaj w prawie każdej wiosce/mieścienie jest lodowisko. W Hoogerheide na małym placyku koło głównego deptaku, na małej ślizgawce jest masa ludzi. Ci którzy nie umieją jeszcze dobrze jeździć to pomagają sobie.... krzesłami!
Lodowisko w Hoogerheide © Krasu
Kościół w Hoogerheide © Krasu
Trafiłem akurat też na zawody chyba w atb czy też kolarstwie przełajowym. Szczerze to nie wiem czy to to samo czy coś innego, w każdym razie były jakieś reklamy z atb a jeździli wszyscy głównie na rowerach przełajowych, takie kolarki na oponach w teren. Chwile popatrzyłem i aż szkoda było że nie mogę wystartować :) Jak sprawdziłem w domu tutaj wpisowe na takie zawody to ...4 euro. Pewnie nie ma w tym bufetów ale cena zachęcająca.