h km/h:
Rower:Kameleon

Roosendal.

Sobota, 14 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 0

Dziś trasa: Bergen op Zoom > Herle > Wouw > Roosendal > Wouw Plantage > Bergen op Zoom.

Pojechałem odwiedzić pobliskie miasto, jak się okazało nie znalazłem w nim nic ciekawego. Centrum miasta takie nijakie, po prostu brzydkie. Jedynie kilka kamienic zasługiwało na uwagę. A może to ta brzydka pogoda na mnie tak zadziałała, cały tydzień słoneczko i ciepło a na weekend zachmurzyło się i mega zimno z wiatrem. Tak czy inaczej można jechac tam chyba jedynie na zakupy bo dużo różnych sklepów i fajne "osiedle" sklepów zamiast galerii zwane Rosadą. Za to infrastruktura rowerowa jak wszędzie w Holandi ekstra, nieraz osobne całkiem drogi tylko dla rowerów w samym mieście nawet. A kultura kierowców wzorowa, nawet jka masz ustąp pierszeństwa to Cie wpuszczają. Ronda zawsze mają osobny pas dla rowerów. Jedynie czasem w mieście trochę korkują się też drogi rowerowe ;)
W Holandii jest jakaś tradycja odnośnie urodzin. Gdy się ktoś urodzi albo obchodzi jakieś okrągłe urodziny to ustraja się ogródki domów. Może jest też jakaś impreza pewnie, ale nic sie nie dowiedziałem na ten temat więcej.