Temperatura max:

Do pracy - rekordowo

Wtorek, 15 czerwca 2010 · dodano: 16.06.2010 | Komentarze 0

Korzystając z braku silniejszego wiatru postanowiłem "obrócić" do pracy i z powrotem poniżej godzinki. Mission completed :D

Nareszcie skończyły mi się egzaminy, nie mam jeszcze wszystkich wyników więc nie wiem czy sesja zamknięta, ale na razie mam czas żeby w końcu jakieś zdjęcia powrzucać :)

Poniżej kilka fotek z powodzi, niektóre kiepskiej jakości bo robione aparatem.

Tak wyglądała droga do mnie, kajakiem byłoby ciężko bo prąd straszny, jedynie helikopter byłby ok ;)

W czwartek nie dałem rady wrócić do domu bo masa dróg nieprzejezdnych. Gdy udało mi się to z rana tak wyglądało podwórko mojej babci, mój domek w tle. Patrząc po poziomie wody odbitym na ścianie to i pod moim domem woda była.

Biała troszkę zwiększyła swoją szerokość.

W niedziele wybrałem się na objazd okolic. Zniszczenia mega. Tutaj droga ustąpiła miejsca potoczkowi - Jodłówka Tuchowska.

Na szczęście została fosa i dało się rowerkiem przejechać :D

W niektórych miejscach przekształciło drogę w iście rowerową :D

Niestety w innych miejscach pozrywało mostki.

Tutaj poprzestawiało asfalt, porobiło niezłe hopki do skakania :D

Znalazł się też wykolejony pociąg. Na szczęście nic się nikomu nie stało.

Na razie to by było na tyle, mam nadzieje że następne galerie będą bardziej optymistyczne.