Temperatura max: 8

Ryglice przez Brzankę, Liwecką Górę i Ostry Kamień.

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 28.03.2011 | Komentarze 3

Nie czułem się za dobrze w pt i sb więc dziś miała być spokojna wycieczka. Upatrzyłem sobie 3 skrzyneczki z GC w Ryglicach i tam pojechałem. Na oko coś koło 15km w jedną stronę więc na niedzielne popołudnie to luzik. Wybrałem drogę „do prosta” więc jednak luziku nie było. 3 razy wjeżdżałem na górki ponad 500 m n p i 2 razy na ponad 400, zjeżdżając pomiędzy nimi do dolin. Także te przewyższenia dały mi w kość. Pogoda super tylko zimny wiatr. Za to widoki przepiękne bo przejrzystość powietrza bardzo dobra. Spotkałem w sumie 3 rowerzystów w lasach więc nie jest źle. Skrzyneczki odnalezione sprawnie i przyjemnie. Podczas powrotnego podjazdu na Brzankę straszne błoto, lepiej się jechało z boku na przełaj niż „drogą”. Wycieczka udana, poćwiczyłem podjazdy 

Panorama z Brzanki. © Krasu

Kolejne widoczki z Brzanki. © Krasu

Szlak pasmem brzanki. © Krasu

Od północnej strony wzgórza ciągle zima. © Krasu

Zima, jesień, wiosna... wszystko w jednym miejscu ;) No i letni rowerek :P © Krasu