Temperatura max: 27

Czchow.

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 19.03.2012 | Komentarze 2

Pierwsza dłuższa wycieczka po zimowej hibernacji. Pogoda fajna tylko trochę za grubo się ubrałem. Do Zakliczyna prosto przez Gromnik i potem niebieskim szlakiem aż do Czchowa. Powrót ta sama trasa. Cieszy duza ilość spotkanych rowerzystów na trasie, niestety głupota kierowców tez już się obudziła i oczywiście wyprzedzanie na czołówkę się zdazylo, bo co tam rower. Test nowych okularków z lidla jak najbardziej pozytywny, w porównaniu do moich starych to te są cudownie wygodne. Zdjęcia niestety tylko z komórki.
Dunajec. © Krasu

Z widokiem na Melsztyn. © Krasu

Dopiero dzis zauwazylem ze Czchow to juz powiat Brzeski. © Krasu

krasu
| 17:35 sobota, 24 marca 2012 | linkuj Taaak zawsze mnie do niego ciagnie ;) Ja tak jakby w sumie przedłużyłem Twoją trasę :) Można by rzec że sztafeta :D Pozdrawiam.
lemuriza1972
| 18:01 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj No to widzę, ze zrobilismy tyle samo kilometrów w podobnym czasie i w podobnym kierunku:)
Piekny ten nasz Dunajec , prawda?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa umies