h km/h:
Rower:

06-03-2013 Gorlice, Biecz

Środa, 6 marca 2013 · dodano: 06.03.2013 | Komentarze 4

Dziś zapowiadali ładną pogodę więc się wybrałem do Gorlic. Niestety zapowiadanego słona nie było widać aż do około godziny 12, za to wiatr był i to bardzo mocny, przez to dojazd do Gorlic ciężki a powrót z Biecza lajtowy. Po Gorlicach się trochę poplątałem po sklepach i "zabytkach". W Bieczu jadłem hamburgera ale masakra jaki niedobry, ogólnie w gorlicach i bieczu to nie spotkałem jeszcze dobrego jedzenia...
W Gorlicach zresetował mi się licznik dlatego dane przybliżone.
Dwór Karwacjanów - Gorlice © Krasu

Dersław Karwacjan - założyciel Gorlic. © Krasu

Gorlice. © Krasu

Na rynku w Gorlicach. © Krasu

Kościół koło rynku w Gorlicach. © Krasu

krasu
| 07:40 czwartek, 11 kwietnia 2013 | linkuj No i to nie jest za dobre podejście bo teraz jak tylko ktoś ze znajomych jedzie w tamte strony albo cokolwiek jest na temat o Gorlicach to pierwsze co to mówię żeby czasem tam nic nie jedli bo mogą ich potruć ;)
WuJekG
| 20:46 wtorek, 9 kwietnia 2013 | linkuj Bo gdzieś to mięso lewe trzeba upchać ;) A jak widzą, ze turysta to dają byle co do kebaba ;)
krasu
| 06:13 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Nie wiem ale ja mam jakiegoś pecha do jedzenia w tych stronach, w Gorlicach kilka razy się naciąłem na jedzenie. Raz np wziąłem kebaba i dostałem z mięsem mielonym... no poprostu porażka albo innym razem pizze w której zamiast szynki były grube kawałki martadeli ;P
WuJekG
| 19:49 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Kebabownia jest w Gorlicach, można też pochłonąć jakiegoś gyrosa ponoć ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dykow