h km/h:
Rower:Kameleon

Sint-Maartensdijk.

Niedziela, 19 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 0

Dzisiaj test jazdy za numerami skrzyżowań z atlasu rowerowego. Ogólnie system się sprawdził, jednak trzeba brać pod uwagę że system ciągle się rozwija i pomimo kupionego niedawno atlasu nie było na nim kilku punktów.
Do Tholen znaną drogą a potem bulwarem nadmorskim, chociaż to kanał a nie otwarte morze. Ale jak to zawsze od morza wiało niemiłosiernie. Jazda wymagająca jak w górach chociaż po płaskim. Jest tam nawet poprowadzona tematyczna ścieżka rowerowa pod silny wiatr.
Dobrze wieje to i żaglówki pływają © Krasu
W oddali farma wiatraków i para wodna wydobywająca się z mega kominów chłodni w elektrowni atomowej w Antwerpii © Krasu
Część dzisiejszej trasy prowadziła fajną ścieżką rowerową wzdłuż kanału © Krasu
Miejscami woda wyrzuca na brzeg glony © Krasu
Z tego miejsca odpływa prom na drugą stronę kanału © Krasu
Zeeland © Krasu
Kierunkowskaz do skrzyżowania numer 19 oraz trasy dla lubiących wmordewind © Krasu
Cel dzisiejszej jazdy - miasteczko małe ale jakoś mnie nie urzekło, brak mu klimatu jak np w Tholen © Krasu
Wieża ciśnień © Krasu
Powrót drogami wiejskimi za numerkami. Niestety już nie było takiego wiatru który powinien pchać mnie s powrotem w plecy.