Temperatura max:

Okoliczne górki.

Niedziela, 18 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

Cały tydzień odpoczywałem od rowerku i w końcu nie wytrzymałem i pojechałem dziś :) Jako że ciągle upalnie to postanowiłem pojeździć w terenie, zawsze to mniej grzeje niż od asfaltu. Prognozy nie był za ciekawe także postanowiłem pokrążyć po okolicy tak, żeby mieć w miarę blisko do domu w razie "W". Z domu asfaltem na nosalową, potem żółtym szlakiem rowerowym do Lubaszowej, skąd czarnym pod klasztor, następnie żółtym na bacówkę. Tam mała przerwa i dalej niebieskim szlakiem z Brzanki do Ciężkowic. W kilku miejscach nieprzejezdny rowerem, ale da się jakoś przejść. Nawet do wodospadu dotarłem. Po drodze na chwilke sie zatrzymałem jeszcze na Dąbrach. Najtrudniejszy to odcinek od wodospadu do skały grunwald, masa kamieni i korzeni, no i porobione schodki, jechałem ile tylko mogłem. Tempo dziś założyłem spacerowe, także chciałem jak najwięcej jechać a nie prowadzić.
Miejsce zagłady żydów z getta w rzepienniku. © Krasu

Chłodzenie picia w "wodospadzie" Ciężowickim. © Krasu

Walka rycerzy ;) © Krasu

Miecze koło skały Grunwald. © Krasu

Sory za kiepską jakość zdjęć, ale nie miałem aparatu tylko komórkę.