Temperatura max: 7
Rower:

Wyładowanie energii :)

Niedziela, 16 stycznia 2011 · dodano: 18.01.2011 | Komentarze 3

Zbliża się czas sesji, więc mam dużo projektów do roboty, do tego na dniach egzaminy, więc bardzo mało wręcz w ogóle czasu na rower. Nie wytrzymałem jednak dziś bo cieplutko i skoczyłem na te bardziej strome podjazdy w okolicy żeby złość wyładować i jednak się dalej zmusić do siedzenia na lapku. Najbardziej pracochłonna jest animacja na zaliczenie laborek z przedmiotu "Wizualizacja i animacja komputerowa". Fajne rzeczy ale żmudna robota. Poniżej screen z jednej ze sceny, animacje robię o czarodzieju ;)

Czarodziej ;) © Krasu

Dodatkowo przekonałem się że muszę wkońcu kupić kask, zjeżdżając z jednej górki 3 kurki sobie gadały na poboczu, oczywiście gdy się zbliżyłem zachciało im się przechodzić, niezdecydowane także jedną mijam na milimetry przy 50km/h, parę piór zgubiła ale na szczęście nie wywróciłem się.

fotoaparatka
| 18:46 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Przed sesją mózg trzeba przewietrzyć, a rower to dobry sposób :D pozdrawiam
krasu
| 17:18 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Na razie aż tak radykalnych kroków nie podejmuję, jak będę mieć poprawki to wtedy będę musiał to zastosować plus urlop w robocie ;) Ale lepiej nie :P
rammzes
| 17:10 wtorek, 18 stycznia 2011 | linkuj Hihi, ja rower rozłożyłem na części co by mnie nie kusił. Bo zamiast się uczyć zapewne bym jeździł ;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mniem